Bestuur Forex Rekeninge Resensies


Bestuur forex rekeninge resensies Vergoeding Openbaarmaking: Hierdie webwerf ontvang vergoeding vir verwys verkope van sommige of al genoem produkte Welkom by my bestuur forex rekeninge review site. Datum 20 April 2014 Ek het gedoen verskeie bestuurde forex rekeninge resensies oor rekeninge wat ek persoonlik het belê in die afgelope paar jaar en ek wou 'n bladsy wat word gewy aan die een wat ek voel is die beste een wat ek gehad het begin. Op die oomblik is, die enigste een wat ek belê in is solidariteit Markte FX. Hieronder is die Realtime grafiek vir die Lighthouse Tiger rekening Solidariteit markte werk soos volg. Hulle het vier individuele rekeninge. Elkeen van hierdie kan belê in op 'n individuele basis. Hulle het almal 'n verskillende handel strategie en produseer verskillende resultate. Alternatiewelik kan hulle gekombineer word in 'n & quot; Blender rekening & quot; te versprei en mnimise enige risiko. Die min aanbevole hoeveelheid Light House Tiger is $ 2000. En die minimum is, afhangende van die portefeulje, maar in die algemeen minder aanbeveel is $ 1,000 vir Cugat en die ander kinders 'n hoër bedrae. Toe ek eers begin met hierdie maatskappy, het ek 'n e-pos van iemand wat daar gewerk het. Hy het gesien dat ek besig is resensies en wou my om 'n resensie te doen op sy rekening, die "Silver Portefeulje". Dit is die vervaardiging van 'n pragtige uitslae in die tyd toe was bevestig deur myfxbook, 'n aanlyn analitiese instrument. Ek het 'n blog post wat 'n tipiese voorbeeld van hoe om 'n bestuurde rekening wat jy nuttig vind. Check dit uit hier. Vir een of ander rede, die handelaar het belangstelling verloor in die handel en verlaat die maatskappy en het my rekening met 'n drywende drawdown, 'n onttrekking wat ek nog op my rekening. Dit beteken dat die ambagte is nog oop, maar is 'n tekort. Hulle kan terugkom na wins so dit is nie regtig 'n probleem. Alle rekeninge gaan in 'n drywende drawdown, dit is net so groot soos dit wat 'n probleem kan wees. In elk geval, as gevolg van die handelaar verlaat, hulle die "Silver" Portefeulje en die baas by die maatskappy gesluit het my aangeraai om my fondse oor te dra in een van hul gekombineerde portefeuljes. Daar is twee van hulle, die "SMFX Blender Portefeulje" en die "Total Trading Portefeulje". Hierdie rekeninge is 'n mengsel van die vier individuele rekeninge behalwe die SMFX Blender Portefeulje is effens laer risiko as die "Total Trading Portefeulje". Hierdie kombinasie van strategieë is 'n baie veiliger manier om te belê in 'n bestuurde forex fonds omdat dit die risiko versprei. As een portefeulje gaan in drawdown, sal die ander portefeuljes te verseker dat niks ernstigs gebeur. Vind uit hoe om handel te dryf vir jouself met die hulp van 'n top-opleidingsprogram wat. Check uit my resensie hier gratis forex kursus Sedert my fondse is oor sy intrek in die Blender Portefeulje, terwyl my swaai onttrekkings is daar nog, die winste het sowat 20% was in ongeveer 7 weke sonder die drywende onttrekkings. Hulle handel hoofsaaklik baie klein baie 0,01 wat beteken dat winste en verliese nooit groot sal wees. Daar is honderde van ambagte stadig opbou van die rekening waarde, eerder as om 'n paar groot ambagte wat werklik die rekening kan beskadig. Ek was nie van plan om te belê in 'n meer rekeninge vir 'n rukkie, maar die lae minimum rekening opening bedrag was 1000 Euros en ek voel ek het om dit te sien. Dit is 'n fantastiese bedrag, want dit kan handelaars om die waters te toets sonder om te veel belegging. Die meeste ander bestuur forex rekeninge benodig $ 10,000 dollars te begin. My bestuur forex rekening hersiening - in opsomming. Vir my is 'n diens wat die beleggers se geld beskerm is die hoogste prioriteit. Eerlikheid en reliablity is belangriker as die potensiële wins wat jy kan maak. Solidariteit Markte is vir die handelaar, nie vir hulself. Hulle het regtig omgee vir die belegger. Ek weet dit omdat ek onbillik het 'n kans om hulle, want ek was nie gelukkig met die onttrekking Ek ly en ek hulle regtig ontstel. Hulle is 'n familie en 'n noue werksomgewing en hulle was baie ontsteld dat ek was ongelukkig. Hulle het aangebied om vir my 'n oplossing wat my blaas weg. Ek kan nie gaan in detail, maar ek het nog nooit teëgekom hierdie tipe van persoonlike diens voor. Ek vertrou hulle heeltemal. Die winste met hul gesamentlike rekeninge is baie goed. 20% in 7 weke is baie goed, en die feit dat dit is gemaak van risiko ambagte lae maak my voel inderdaad baie gemaklik. Ek bly by solidariteit Markte, want ek dink hulle is veilig, betroubaar, luister en hulle vir my omgee as 'n belegger. Ek hou 'n up-to-date prestasie grafiek oor my resultate met solidariteit Markte wat jy hier kan sien as jy wil - my resultate. © 2012-2014 acorn2oak-fx. Alle regte voorbehou.

Comments

Popular posts from this blog

Aanlyn Makelaar Internasionale Handel

Aan Die Slag Met Forex Online Trading

Forex4you Mt4 Android Скачать