My Forex Trading Journal


Ek is 'n werklike persoon op 'n ware reis. Disclaimer: Hierdie blog is hier nie om enigiets te verkoop. Ek dont daarop aanspraak maak dat 'n seker vuur handel strategie wat jy 'n ryk oornag sal maak. My enigste voorneme is om my handel ervarings dokumenteer in die forex en kommoditeitsmarkte en hoop dat ander kan leer uit my suksesse en mislukkings. Toe ek eers begin navors forex en kommoditeit verhandel Ek het gesukkel om te loop deur die groot hoeveelhede inligting op die internet. Daar is 'n klomp mense wat 'n klomp geld verkoop van hul handel stelsels en strategieë op die internet, maar baie min nuttige inligting gratis. Ek maande bestee lees honderde webwerwe en geweier om my geld weggooi op enige ryk handel strategieë, in plaas het ek besluit om 'n demo rekening oop te maak en te leer deur trial and error. Oor 'n tydperk van byna twee jaar het ek verhandel 'n gesimuleerde rekening en uiteindelik geleer om konsekwent te groei my rekening. Die laaste ses maande van papier handel Ek was in staat om my rekening te groei met 48%; en ek het dit met 'n relatief lae hefboom (20: 1). Vir Week 2-7 November: Totaal wins S $ 16,101 Verlede week was vol verrassings. November 3: gebruik kort raam grafiek, kort euro / dollar. Oornag posisie. Gesluit met ordentlike wins. 4 November: ADP data was beter as wat verwag is. EUR besig om te val vas. Geopen met slegs 2 posisies. Behalwe 1 posisie vinnig, en wat op die ander posisie 'n bietjie langer en dan gesluit. Wou nie hou as Vrydag se nie-plaas betaal roll data is hangende. Wil nie enige oop posisie voor daardie hê. 5 November: was relatief stil vir alle hoofvakke, behalwe vir GBP. BoE gehou rentekoers en was meer dovish as wat verwag is. GBP gedompel. Ek is nie volgende GBP nuus nou. Opportunisties geopen 1 posisie en vinnig gesluit. Wel, kyk agtertoe, indien dit die posisie oop, die wins is nou 10 keer meer. Wins: SGD310 Ten slotte, Vrydag 6 November het. Ek was die voorbereiding vir drie scenario's. 1. erger as wat verwag data. Euro kan 'n bietjie, maar nie veel styg. Rus en nie handel te dryf. 2. Soos verwag data. Skommeling. Euro kan sy onderste grens te toets. Maak klein posisie en indien nie goed gaan, sny verlies en hardloop. 3. Beter as verwagte data. Euro daal. Maak groot posisie en probeer om so lank as moontlik te hou. Scenario 3 gebeur. 10 posisies oop. 8 gesluit met 'n goeie wins oor 14K +. Tog het 2 poste oop en stel die limiet prys reeds met geslote-in wins oor 2k. Ek verwag euro tot swakker wees. Maar voor dit, kan 'n bietjie herstel. Dit blyk dat Vrydag se data het die laaste spyker om Desember se Fed rentekoersverhoging. Dollar sal styg teen alle hoofvakke hou. Maar moet bedag wees op vlak inskrywing prys te wees soos voorheen volgende duik, kan ander hoofvakke eerste herstel. In elk geval, 'n lang dollar moet die tema mark. Maar moet nou kyk na die mark.

Comments

Popular posts from this blog

Aanlyn Makelaar Internasionale Handel

Aan Die Slag Met Forex Online Trading

Forex4you Mt4 Android Скачать