Motilal Oswal - Probleem Met Sagteware


Motilal Oswal - Probleem met sagteware. Motilal Oswal - Probleem met sagteware. Ek het vir Motilal Oswal handel rekening met sagteware weergawe toegepas. My rekening is geaktiveer sedert 1 / April, maar nie in staat is om handel te dryf met sagteware. Kliëntediens uitvoerende my vertel van die probleem met sagteware geen nuwe verbindings vir sagteware-gebaseerde handel word aanvaar. Ook sê hy alle bestaande kliënte met behulp van sagteware is afgeskakel van die handel op sagteware wat hulle moet web-gebaseerde handel gebruik. Re: Motilal Oswal - Probleem met sagteware. MyBroker is beskikbaar en is uiters neerdrukkend. Die Motilal Oswal sub makelaar ek saam met my gegee het baie goeie aanbod van 20 paisa makelaars. Maar My makelaar sal nie werk nie op Firefox of Google Chrome of opera. Dit sal nie werk nie op Win Vista. Jy moet IE6 (nie 7) hardloop op 'n Win XP. Ek geroep hul kliënte diens is ek meegedeel dat 'n mens die anti-virus af te draai om dit te kry om te werk. Ongelukkig moet ek weg van MOSL beweeg en op soek na ander opsies wat werk op verskeie OS / blaaiers. Ek is basies 'n Mac-gebruiker. Ičići lyk perfek behalwe vir die hoë makelaars en by tye hulle ontoeganklik. Ook kliëntediens van my MOSL sub makelaar was 100 keer beter as wat 'n mens kry uit Ičići

Comments

Popular posts from this blog

Aanlyn Makelaar Internasionale Handel

Aan Die Slag Met Forex Online Trading

Forex4you Mt4 Android Скачать